torsdag 29. januar 2009

Eg er sliten, Sneo er gal.

Matte likar me. Matte er gøy. Sinus, co-sinus, tangens, logaritmer, trigonometri, ei uendelig rekke med kjekke begrep for fascineranes mattefenomen. Tall er gøy. Matte er gøy. Me likar matte. 
Forutsatt at "me" i dette tilfelle er SENSURERT. For alle oss andre er matte like morosamt som å oppdage at du har gått å traska i hundemøkk i 2 timar, inni i di eige stova, kjøkken, bad og toalett. Barføtt.

Men no er me ferige, takk skaparen! Sindre fortalte meg at eg såg døanes ut kvar gong me er ferige med trippeltimen og han kan ha et poeng. Viss dette fortsetter, kommer eg til å døy av alderdom og utmattelse før eg er nitten. 

Sindre sjølv har det ikkje lett, Jorunn våkna i dag morges drita forbanna på han fordi ho hadde drøymt at han hadde vore utro mot kjeresten sin. Det er ikkje lett å vere mann om dagane. 

Gud bedre, sku ønske venstre hjørne konne slutta å klappa så jævligt. Lika irriteranes kvar gong. 

Sneo sitt å ser på tatoveringar av haukar. Eg lurar på om han har sniffa lim, iallefall når han seier at han skal tegne nokn av dei. Røys legger merke til det same, og kommenterar, før han og Johnny finn ut at eg har på ein United-drakt på meg idag, og dermed er eg dømd til nærmare ti minutter med "MEDGANGSSUPPORTAR!" Eg har prøvd å fortelle Johnny at han ikkje har forstått kva det ordet tyder, men han svarar som vanleg bare med skjit. 

Sneo skal nå fargeleggje tegningane sina av hauka tatoveringar. Han må ha åte kattasand. 

Klasserommet renn nesten øve av mumlingå til folk som leser på Geografi prøven i nesten time. 
Eg gidd ikkje. Det eg ikkje kan nå, kom eg aldri til å lere uansett. I ettertid kan dette kanskje vere eit feilgrep, og dykk så les dette etter kl. 15.00 torsdag 30 jan oppfordres til å ikkje mobbe meg for gale viss eg skulle få lavare enn 5-.  

Sindre sitt på ein Mac, gudane vett kvifor. Eg vurderer spørre han, men slår tanken fra meg. 
Eg orkar ikkje, framleis trøtt itte mattemishandlinga i dei tri foregåande timane. 

-Haukji

6 kommentarer:

  1. A.) E eg gal fordi eg vil ha no å jørra på i starben?
    B.) ja takk skaparen
    C.) tror du kje på at eg har tegna d? koss faen har d då havna på skive blokkå mi?
    D.) igjen... eg må ha no å jørra i starben
    C.) ja pliis stopp å klapp!

    SvarSlett
  2. Du skreiv C.) to gonger. Ha!

    SvarSlett
  3. d va den russiske C'en.. seie me

    SvarSlett
  4. A B C D C

    Alfabetet: førsteklasse pensum

    A
    B
    C
    D
    E
    F
    G
    H
    I
    J
    K
    L
    M
    N
    O
    P
    Q
    R
    S
    T
    U
    V
    W
    X
    Y
    Z
    Æ
    Ø
    Å

    SvarSlett
  5. EG LIKAR MATTE FORDI EG E SMART

    SvarSlett