onsdag 28. januar 2009

Onsdagar


Onsdagar e den aent verste dagen i vekå, til og me verre enn mandagar. (Det er allmenn kunskap at Torsdag, me trippeltime matte, e suverent verst, og er ein alvorleg prøvelse kvar veke.) Onsdagar e fulle av teorifag, me språk i starten og naturfag i slutten. Det er tongt. 

Når du i tillegg ikkje har særleg møkje å glede deg til når skolen til slutt er ferdig idag, med geografiprøve i morgon, er dagen i dag offisielt møkk. 

Men hei, idag var det noko anna på menyen, nåke me ikkje takkar nai til. 
I naturfagen har me fått lov å jobbe me wikien om astrophysics, nærmare bestemt Doppler effect, Red shift og Blue Shift. Nei, det gir ingen meining for meg heller. 

Eg har på følelsen av at det er få som egentlig jobbar. No har Røys, Johnny & Sindre fonne ut at dei kan styre Sneo's data ved hjelp av ein fjernkontroll dei har fått tak i (Gudane vett kor). 
Sneo er mildare forbanna, og Johnny smilar. Røys leitar itte ein blogg, våras? 

No var visst alt bra mellom dei igjen. 

Johnny bablar skjit som vanleg. 

Sneo fortel meg at Røys ikkje leita itte vår blogg. Eg er skuffa. Johnny begynner å få nerver angåanes Geografi prøven. Sneo tirrer han. Begge har bøker på nynorsk (dvs Johnny valgte d, eg butta mi nynorske mot Sneo si på bokmål, utan at han blei klar over det før dagen han sko lese til prøve) 

Det er ein halltime igjen av dagen. 

-Haukji

11 kommentarer:

  1. Satan eg hate deg for den bokå! du kan jo faktisk forstå nynorsk i motsettning t meg! I WANT MY BOOK YOU MOODAK!

    SvarSlett
  2. eg gir ikkje frå meg den bokå uten kamp me blanke våpen, så bare give it up already! :D

    SvarSlett
  3. Snart HAR eg blanke våpen! BRING IT ON SUCKER!

    SvarSlett
  4. Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa betyr det

    SvarSlett
  5. E det liksom et ord? Kass ord e det du snakke om? Kan jo ikke sei "ord" gir jo ingen meining det!

    eg har lest alt detta:

    word
    n 1: a unit of language that native speakers can identify; "words
    are the blocks from which sentences are made"; "he
    hardly said ten words all morning"
    2: a brief statement; "he didn't say a word about it"
    3: new information about specific and timely events; "they
    awaited news of the outcome" [syn: news, intelligence,
    tidings]
    4: the divine word of God; the second person in the Trinity
    (incarnate in Jesus) [syn: Son, Word, Logos]
    5: a promise; "he gave his word" [syn: parole, word of honor]
    6: a secret word or phrase known only to a restricted group;
    "he forgot the password" [syn: password, watchword, parole,
    countersign]
    7: an exchange of views on some topic; "we had a good
    discussion"; "we had a word or two about it" [syn: discussion,
    give-and-take]
    8: the sacred writings of the Christian religion; "he went to
    carry the Word to the heathen" [syn: Bible, bible, Good
    Book, Holy Scripture, Holy Writ, Scripture, Word
    of God, Word]
    9: a verbal command for action; "when I give the word, charge!"
    10: a word is a string of bits stored in computer memory; "large
    computers use words up to 64 bits long"
    v : put into words or an expression; "He formulated his concerns
    to the board of trustees" [syn: formulate, phrase, articulate]

    det gir forsatt ikke meining.. please help :<:(:/

    SvarSlett
  6. Vikse, ka faen? Du seie du e 'gangstah', men fatte kje ka noe så kjent som 'Word' ska bety? Wankstah! (Btw, skjer me at eg mobbe deg for absolutt alt du seie? Eg forstår kje de sjøl ein gong... + eg fant ein link så kanskje hjelpe deg forstå ka de ska bety, just click my name dawg!)

    SvarSlett
  7. Ka.. koffer komme det bare ein fyr som synge når eg trykke på navne ditt da? tror det e noe som kje funke

    SvarSlett
  8. f'=f (vv0加減vvs減加)factor接近取上方符號遠離取下方符號






    悉怛多缽怛囉阿門

    SvarSlett