onsdag 28. januar 2009

Simon's russki korner! (KALASHNIKOV)

Ok.. Here's the deal... eg har satt meg t å "prøva" å lera russisk... (oh fuck...) så eg komme regelmessig t å posta forskjellige ord, fraser, utalelser å den salgs her... Detta komme neppe t å verra noe vetigt... mest sansynelig sjeldsord eller no sånt...

Etter ein dag me lettare lesing i STARB har eg då komt fram t detta:
ебем лицом = fuckface = Yebyem leetom
мудак = asshole = Moodak

viss dokker vil finna ut mer sjøl så har eg sia :P
http://learnrussian.elanguageschool.net/mod/resource/view.php?id=1

Enjoy Comrades!
Use ze internjet with care

-Commissar Sneo

7 kommentarer:

  1. :D komme nåkk t å kosa meg her... viss eg gidda å lera meg d da...

    SvarSlett
  2. Har du sakt A så må du sei B.

    Hadde blitt så bra om du plutseli hadde begynnt å snakkt russisk i klassen eller noe..

    SvarSlett
  3. Bare komt me random utbrydd når d e heilt roligt :D

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. haha da xD
    anyway... eg fant ein kjekkare del av den siå..
    http://learnrussian.elanguageschool.net/mod/resource/view.php?id=2

    der har du ord å små setningar :p

    hørre du ette kan dokke kanskje hørra meg prøva ut et par ord for meg sjøl her framme :p
    spaseeba(trykk på SEE) = takk :p

    SvarSlett
  6. Jamaican > Russian I have spoken

    SvarSlett