onsdag 4. februar 2009

Kommersialisme!

Okai, nå vil eg be alle ta ein liten pause fra å lesa denna artikkelen, å observera den enormt fete nye headeren eg he mekka. Bare gjer det. Bare ta blikket fra teksten, og opp på det nye bilete. Eg kan vente. 





Har du gjort det nå? 

Bra. Var ikkje den raff vel? Jo takk, eg suns da eg o. I tillegg har eg mekka ein større reklameplakat så blir printa ut å hengt opp i morgon. Jepp, me kjem til å reklamere i klasserommet. Med ein plakat. Og det kjem til å bli drit fett. 

Så kva sjer så ellers? 

Jo me har Starb. Jentene i venstre hjørnet snakkar me leraren, gudane vite om kva. Meg og Sneo snakkar om pultar (Ikkje som i "å pule", som kanskje er eit merr diskutert tema blant 16 år gamle gutar, men som i pultane me sit ved). Eg har ittekvart utvikla eit ekstremt behov for å ha det ryddig på pulten eg sit på, uansett kor, kati, eller kass fag. Dette har resultert i at meg og Sneo har sett oss nødt til å kubbe ein pult kvar morgon til å ha som "rotepulten". Her lempar me stort sett alt me har av bøker, kler og ark. Me hadde ikkje klart oss ein dag uten rotepulten. Den er blitt ein livsnødvendighet i skulen, på lik linje med matfriminutt, starbtimar og maakeskjit. 

Der har Vixe fonne ut at det var for seint å registrere starben, og er ekstremt lei seg. Livredd for å få anmerkningar som han er, snakkar han me leraren lenge nok til å få roa pusten, og pulsen. No manglar det bare at han lokkar kjeften. 

Sindre har bestemt seg for å vere geek igjen, no jobbar han med naturfag. Eg trur eg gjer da i morgon. 

Sneo held av alle ting på med å fargeleggje logoen til Haugesund Svømmeklubb. Han har bestemt seg for blå kvit og gull. Eg vågar ikkje lenger spøyre kvifor. Gud vett kva som foregår inni hauet hans. 

Idag ligger det snø på bakken. Tjo hei! No skal det akast! Eg skulle egentleg spelt kamp mot FKH jr. i dag, men da kan man ikkje gjere på snø. Difor oppfordre eg alle leserar til å gjere det same som meg; utnytt snøen. Skaff deg ein kjelke (plastposar eller rompeakebrett er og akseptabelt) pell deg ut til nermaste bakke å kos deg samen med resten av dretongane i gatå. 

No skal eg jobbe meir med reklameplakaten som skal opp i morgon, så me snakkast! 

- Haukji  

8 kommentarer:

  1. Har eg låv t å teina bart/homoskjegg på plaktaen? :D

    SvarSlett
  2. Nai, Freddie, d har du ikkje lov t.

    SvarSlett
  3. Kan me få lov å tulla litt da? plizzz lizzom!

    SvarSlett
  4. hmmmm.... henge na opp i morgon, får me sjå koss da går.

    SvarSlett
  5. Du kalle sindre for geek... PLEASE LEAVE SINDRE ALONE (PERSONSJIKANE x1000) HAN E FLINK T Å SVØMMA!

    SvarSlett