onsdag 4. februar 2009

Men Haukji var ikkje død!

Då var eg tilbakers! Etter tre dagar uten livstegn, ikkje på maakeskjit jaffal, er eg våken og klar, lik ein slagbjørn etter vinteren, eller sadistisk mattelerar itte sommarferien. 

Så kva har skjedd? Me har overlevd ein matteprøve + språk, me har sett King Eric på film, å United har beholdt tabelltopp. Her nedi hjørna har Sneo snopa til seg ein tjuvversjon av nyaste photofiltre, så han har byrja fargeleggje som om han fekk betalt. 

Me har sett film. Den hette "Elizabeth" og vart laga i 1997. Blant skodespelerane finner vi Cate Blanchett i tittelrollen, Geoffery Rush, Christoffer Eccleston og Joseph Fiennes. For dykk som ikkje er grodd når det gjelder film, var det Galadriel, Cap'n Barbossa, Dr. Who og han fyren i Goodbye Bafana me snakkar om her. I tillegg ser me James Bond i rollen som landssvikande monk, og eg må innrømme at eg forventa at han skulle trekkke fram ein pistol kvar enda scene. 

Men, best av alt, King Eric var med! 

Eric Cantona, Oh Ah Cantona, No 7, GUD ... kjært barn har monge namn. Han kunne ikkje spele (han var Marquis de Foix) men alt er tilgitt, ettersom han er Eric Cantona. Eg feira kvar scene han var med i. 



                                                          

Eg kjem tilbake seinare i dag med ein ny kraftsalve, så husk å kome tilbake til maakeskjit. 

Imens kan du sjå den fusste dansescenen i Elizabeth, og sjå om du klarar kjenne igjen ei ung Lily Allen. Ho er der nemlig, sammen med bror sin. 

- Haukji

12 kommentarer:

  1. Lily Allen? Ken d e?
    Skreiv du faktisk detta 00:32? :brow:

    SvarSlett
  2. du la inn denna kommentaren 01.03 ... tiå e bøggis her.

    Lily Allen e ei britisk pop-sangerinna. Har ein bunsj me rapasangar på radion me jevne mellomrom..

    SvarSlett
  3. Okej eg lika rap for eg e kul

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Han e ikje Doctor who nå da.. For d e David Tennant som spille han nå. Men anyways..
    Når den monken liksom komme t England først gong, så må eg si at d e et skikkeli James Bond moment.

    SvarSlett
  6. Ork spam da vikse... sarri! MAX SMEKKTARD DU NAVNE DITT E MAX CARE ... jajajeg kje væra smekk tard nei nei eg væra smart jaja

    SvarSlett
  7. Røys, nå suns eg du burde begrensa personangrepå/ mobbingå di av Vixe...

    E ikkje hans feil, e bara født sånn stakkar ;)

    SvarSlett
  8. Og eg e født son som detta.

    Sp4m3r f0r lief

    SvarSlett
  9. raff adj. (raffere, raffest) smart, elegant

    SvarSlett
  10. Oi oi, lerte meste noge vetigt av å lesa detta x)

    SvarSlett