mandag 16. februar 2009

Sell outs!

Då va me på g me reklameplakatane. Den eine e hengt opp på oppslagstavlå, å ein t ska ut i gangen utforbi. Tusjtegning e straffbart. 

I tillegg ligge d eit intervju på Røysta me både meg å Sneo, om denna sio. 

Reklamane så e på siå trenge dåkke ikkje klikka på. Ennå. Me får jaffal ikkje penger for det. Ennå. Men da komme, da komme. 

Også, for dagens fetaste nyheit, det går no ann å handle Maakesjikt merchandise. For den ivrige lesar går det no an å bestille ei Maakeskjit T-skjorte. Nei, det er ikkje tull. Prisen vil bli mellom 100 og 200 kr, (ikkje bestemt ennå, for sjå kor dyre dei er å lage). Ekstremt fett blir det jaffal.
 
Slik ser motivet ut. Kor stiligt er ikkje det? 

Ellers er det meste som vanlig, Vixe gnålar, det kjem møkje drit musikk frå dei bak oss, og Johnny preikar berre skjit. Eg har fonne meg ein ny artist eg likar. Israel "Iz" Kamakawawiwo'ole var 38 år då han åt seg i hel i 1997. Men han rakk å gi ut albummet "Facing Furture" kor han sit å syng med ein ukulele. Det er fantastisk. 

No byrjar snart timen. 

T skjorte bestillingar tas imot nere i hjørna våras. 

-Haukji 

6 kommentarer:

  1. T-skjorte burde vera like plakaten!!

    SvarSlett
  2. Skyt meg ei måka motive e jo bare awesome!

    SvarSlett
  3. Detta e reklame og manipulering på høgt plan. Eg føle meg dypt skuffa over ledelsen i denna bloggen. Eier dokker ikkje moral? E DOKKER BARE EIN GJENG ME HYKLERAR SOM VIL STJELA PENGER FRA FATTIGE BARN I GAMBIA? HAR DOKKER INGEN ÆRE HER I LIVET? KOR SKA DETTA ENDA?!?!?!?! mnja.....


















































    den satt som ei kula asså

    SvarSlett
  4. I tillegg ligge d eit intervju på Røysta me både meg å Sneo, om denna sio."


    eeeh sio? what the hell! denna sio? e du fra sveio elns.? KOR LONGT UT PÅ BYGDÅ HAR DU VÆRT DA? "Kydnå står på den andre sio av bekken, då va no domt" SERRIØST SKJERP DEG

    Note: Konstruktiv kritikk brought to you by
    Røys.win

    SvarSlett
  5. Du kunne jo også nevnt at det fabelaktive intervjuet på RøySta e lagd av sjølvaste Røys!
    Men som alltid tar dokker kje bare kjeksen dokker tar kakå og, uforskamma e dokker, hyklerar og snylterar. Sjølv meine eg at eg burde få 50% av intektene dokkas fra reklamen dokker drive me (som eg og synes e noe forbanna dritt som dokker gjør bare for å skaffa dokker penger til et par ekstra boller) EG FORESLÅR AT DOKKER DONERE PENGENE DÅKKER FÅR TE ET VERDIG FORMÅL, slik som redd barna og kreftorganisasjoner ol. det va no mi meining.

    SvarSlett