mandag 9. februar 2009

Skeisvang, eg elskar deg!

For omtrent eit årsia sto eg foran eit vanskeleg valg. HTG eller Skeisvang. Fotball eller kunnskap. 
Eg valde til slutt Skeisvang, grunna HTG sin mangel på skolesatsing. Klassane der er fulla av rævhål. Frekke, trendy, ekle rævhål. 

Eg valde Skeisvang. Og i dag er eg ekstremt glad for da. 

Idag i matfriminuttet og Starben kunne eg sitje på skulen, lese 11, spise frokostbrød, drikke brus og høyre på jokke & valentinerne. glimrenede. 

Så, derfor, en skål! Til Skeisvang, den raffeste, kuleste, snåleste, smarteste, sjefeste og ikke minst beste skulen i byn. Skål kammerater!  

14 kommentarer:

  1. VIKSE SNAKKE BRITISK LOEL

    SvarSlett
  2. Kem sa at jens kje va et kvadrat?

    SvarSlett
  3. DU ELSKAR SKEISVANG? OKEEEEEI







    -deal

    SvarSlett
  4. Eg seie røy ikje e et kvadrat!

    SvarSlett
  5. WEWT I CAN'T TALK

    SvarSlett
  6. grunna HTG sin mangel på skolesatsing. Klassane der er fulla av rævhål. Frekke, trendy, ekle rævhål.

    føle meg seriøst alt for truffen, BITSJ!

    SvarSlett
  7. Hahahahahahahaha


    Sikte vel meir te gutane då ;)

    SvarSlett