torsdag 5. februar 2009

Snakk

Snakk er overvurdert. Folk snakkar for mykje. Dei brukar alt for monge ord, og dei brukar di feil. Få her i klassen beherskar den edle kunst at halde kjeft. Nokon kan bare ikkje styra seg. (Her kastar eg et heilt tilfeldeg, kort blikk bakover i klasserommet) 

Difor er dagens Haukeblikk lettare forkorta, og eg anbefalar å lese den i total tystnad. Eg legg tillme inn eit bilete av snø, berre for å illustrera kor deileg ro kan vere. 



Var det ikkje deilig vel? 

No er klokka 14.20, og klassen snakkar som eit svært, ordspyttanes monster frå mars, som trampar rundt og hiv om seg tusenvis av ord, med ulike stemmar og ulike tonehøgde. Det er nok til å bli galen av. Whakka bidda bing bong, go go NASA! 

Når ein vare kan produseras enkelt, synker han i verdi. Difor er ord fattige. La oss nå, respektere orda, gjennom songen meg å Sindre song i mattetimen i dag. Ein song, som i sin enkelhet setterpris på orda, på språket og på menneskene rundt deg. 

Den heiter: hjulene på bussen. 

Hjulene på bussen dei går rundt og rundt. 
rundt og rundt. 
rundt og rundt. 
Hjulene på bussen dei går rundt og rundt
gjennom heile byen. 

Takk for i dag. 

-Haukji

P.S! 
Legg gjerne til ein link til eit bilete av kva som gjer deg rolig i kommentarane under : ) 

6 kommentarer:

  1. TAKK! eg trengte dei ordene! (btw å skriva telle kje som å snakka in my opinion)... enige at NOEN(kaste et heeeeiiilt tilfeldig blikk bakåver) snakke ALT formye om HEILT feil ting...
    Amen

    SvarSlett
  2. http://op-for.com/F15%20ocean.jpg
    D e ultimate roen for meg!

    SvarSlett
  3. Kor blei det av den plakaten dåkker sko henga opp i klasserommet?

    SvarSlett
  4. Den har blitt utsatt pga mangel på blekk i skrivaren!

    SvarSlett
  5. Snakking e tøft :D
    Bilde
    http://goldenferi.files.wordpress.com/2007/10/autumn.jpg

    SvarSlett
  6. sgnelkab akkans å akil ge

    SvarSlett