tirsdag 3. mars 2009

Gjeeeeeesp.

Då va me tebars. Hipp hurra.

Etter ein fantastisk konsert på byscenen (Va serisøst sjef, kudos t adle så va me å mekka an!) va me overmodne for ferie.

Men da va då, detta e nå .

Nå e det tirsdag. Nå e det fritime. Nå e det snart matte.

skyt meg.



Eg er trøtt. Eg er sliten. Eg er lei av skulen og trege timar. Kven bestemte at me skulle starte dagen med ein forelesning om psykisk helse?! Tyngre stoff skal du leite lenge etter.

Men, me skal ikkje fokusere på det negative. Det var kjekt å sjå folk igjen etter ferien, da må me innrømme.

I tillegg har maakeskjit uvikla seg iløpet av ferien, på 3 ulike måtar.

1. Me har fått ei facebook-gruppe!
- logg deg på med ein gong å bli medlem.

2. Me har fått AdSense til å funke!
- Ser den lille fancy reklamen oppe til høgre? trykk på den.
Gjort det nå? Takk, då har me tjent rundt 40 cent. Til sammen er vi oppe i nesten 10$
Utbetalinga skjer i midlertidig når me rundar 100$....

3. Me har åpna butikk!!!
- Logg dykk på maakeshop.com med ein gong å bestill ei tskjorte nå! Kun 150,-

- Haukji

1 kommentar:

  1. Kor mongen gonger kan eg trykka på reklamen før an liksom ... slutte å gi dkker peng?

    SvarSlett