mandag 23. mars 2009

Hell Week

Eg har fonne ut at eg bare har nok konsentrasjon til å få med meg kva som hender ei veke fram i tid. Lenger klarer eg ikkje. Difor lever eg livet mitt ei veke om gangen. Det angrer eg litt på no. 

For no er me her. Veke 13. Hell Week. 

Måndag: grei nok dag, vanleg mandag,  dvs evig tong. 

Tirsdag: NORSK HEILDAG. Kapittel som skal lesast til då: 10,11,12. Det handlar om språk og grammatikk og leserar av go'bloggen vil vite at eg hadde strøke i begge hadde eg levert noko av dette stoffet inn. Det er jo nærmast ulesligt for nokon utanfor Haugalandet (noko som forsåvidt er litt av poenget) 

Onsdag: NATURFAGSPRØVE. Kapittel? Økologi (nr 2, som me hadde i oktober) og 7 Energiframtida (med genteknologi, celler & massa anna skjit. ) Denna må puggast til. Gled dykk til å komme him frå norsk heildag å sette deg til rette i go stolen med Nexus. 

Torsdag: Rosina i pølsa: MATTEPRØVE. Kapittel: alt for monge. 3 timars prøve fra stort sett heile boka. To delt, dvs ein del uten hjelpemiddel. Save me Texas. 

Og som eit kjirsebær på toppen av dritten så byrja det faen meg å snø. Det var det einaste som mangla. No legg vel driten seg o, å me må ut å måke snø og vasse i slaps til longt ut i september. 

Ei oppfordring: ikkje irriter folk denne veka. Dei er mest sannsynlig über-stressa og jævlig lei av alt fra før av. 


Trøtt helsing 
- Haukji 

3 kommentarer:

  1. Hmm, tror du må lesa litt mer på kap. 7 i naturfagen (energiframtida) der står det nemligt ingenting om genteknologi og celler, men "masse anna drit e korrekt", i dette tilfelle drivhuseffekten, batterier, branceller, hydrogen, bioenergi, solenergi, varmepumper og andre energimuligheter. Lykke te me prøven Haukji

    SvarSlett
  2. Hahaha x)

    bør blogga møkje denna vekå!1

    SvarSlett