torsdag 12. mars 2009

Til Russen

Hei. 
Mitt navn er Håkon Osmundsen, fra klasse 1STA. Dåkke kjenne meg og som Haukji. Eg vil byrja me å takka dåkke for to ting. 

Først: Takk for at dåkke hjalp ein med rygg problem ner trappo. Viss dåkke sleppe meg av i klasseromme i staden for i pissoaret neste gong, vil eg vere takknemelig. 
 
For det andre: Takk for at dykk faktisk les Maakeskjit! Eg og Sneo hadde aldri trudd at bloggen kom til å bli lest av så monge. Me trudde at eit par i klassen kanskje av og til kom til å lese ho, men at tredjeklassingar kom til å gjere det, det hadde me ikkje trudd. 

Eg skriv dette direkte til dei å dåkke som hjalp meg ner trappo

Dåkke går no i tredje klasse på videregåande. Dere er mellom 18 og 19 år. Dere kan kjøpe alkohol & røyk lovlig, og kan kjøre bil. Dere kan stemme ved valg. Dere er myndige. Dåkke e lovlig sett voksne. Det er klart det gir respekt.  

Men, heilt alvorleg, er dette det kjekkaste dåkke klare å finna på? 

Grunnen til at eg byrja på skeisvang var fordi eg trudde at i og med at snittet var så høgt, betydde det at folk på skeisvang hadde godt brukanes hoder. Dei var smarte. Dei var vetige. Dei tenkte. No har eg gått her eit halvt år og innsett at longt i fra alle er slik. Det er forskjell på gode karakterar og eit godt hode. Men, for all del, det finns smarte folk på skeisvang. 

Folk på skeisvang gjer det godt i Abel konkurransen. 
Folk på skeisvang gjer det godt i kjemi. 
Folk på skeisvang er gode i musikk. 
Folk på skeisvang er gode venner. 
Folk på skeisvang er kreative, på fleire ulike måtar. 
Sånne folk respekterar eg. 

Folk på skeisvang som går saman i gjengar å går itte nokon som er både mindre og aleine, sånne folk respekterar eg ikkje. 

Dette betyr ikkje at eg har noko imot russen. Eg er like glad i å preike skjit om Vardafjell og Holgersen som einkvar. Eg suns Russepresidenten var ein jævel på gitar. Eg ser at det kan vere kjekt å feire at ein er ferige med videregåande. 

Men eg ser ikkje at dykk suns det er kjekt og respektabelt å vere med å dynke førsteklassinger. 



Mitt namn er Håkon Osmundsen. Eg skriv i maakeskjit. Eg blei idag lagt i pissoaret, på grunn av at eg skreiv at folk må ta vare på kvar andre, og ikkje la nokon komme inn og kødde, heilt utan grunn.  


Dåkke kan legge meg te rette i pissoaret ein gong te.
Dåkke kan legge meg i ei snøfonn.
Dåkke kan legge meg i vasken.  
Dåkke kan legge meg te i svartelista. 
 
Men eg vil framleis ikkje respektere dåkke. For frykt og respekt er ikkje det same. 

- Haukji 

4 kommentarer:

  1. Kortid skjedde detta ? O_O
    Bastards...

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Ehm, sånt skjer hvertfall ikje på vardafjell :) Men asså, å legga noen i pissoaret, ka fassen e det da....? Det e bare ekkelt, og ikje no særligt originalt heller -.-

    SvarSlett
  4. woah! kjipt av russen tbh! bare ekkelt. -_-
    Men detta må bli sagt: Epic "tale", seriøst!
    Rock on blawgin'!

    SvarSlett