fredag 13. mars 2009

Vekesoppsumering!

Då va det fredag igjen! Tjo-hei! Tid for ei ny vekesoppsummering! 
 
Så, uten noko meir vas, her er 

Maakeskjits topp 3 Skjit-augeblikk for veke 11! 


3. Haugar 5 - 0 Stegaberg 
Kvifor ligger dette på skjit augeblikk spøyr du? Er ikkje Haukji haugargutt kanskje? Svikter han klubben sin kanskje ?  

Nei. 

La meg sette dette i perspektiv. Eg går i klasse med Lokrull. Lokrull går på Stegaberg og heier på liverpool. Han har det ikkje lett stakkars. Han har tillme tapt 100,- på eit veddemål angåandes fotball. Så når han går og byggjer opp stemning til kampen mot Haugar, veit alle at her skal taparen mobbast. 

Men så vinn me 5-0. Fem. Null. Da går det ikkje ann å mobbe ein gang. Du sparkar ikkje folk som ligg nede. 

2. I lost a fan! 

Nei, maakeskjit byrjer ikkje å miste leserar, det dreier seg om Vifter her. Vifta mi sa her på tirsdag takk for seg, og valde å stoppe heilt. Etter å ha prøvd å støvsuge laptopen eit par gonger uten hell, har eg beslutta å levera han inn til reperasjon. Eg vågar ikkje begynne med demonutdrivelse sjølv.

No held maskinen ut i kaskje hallaen time før han suns at nok er nok, og skrur seg av. Kjekt er det ikkje.  

1. Skeisvang Sightseeing 

Dykk visste at denne kom. 

Torsdag friminutt fekk eg sett skeisvang frå ein vinkel eg håpar eg aldri kjem til å gjere igjen. 

Det er alt som gjennstår å seie om den saka, som ikkje har blitt sagt før.



Heppa-loodledoon. Då var me ferige me skjiten, la oss ta fatt i det i veka som faktisk var bra!




her er dei, Maakeskjits Topp 3 Raffe augeblink frå veke 11. 


3. Kva fanden, kor mongen les egentleg maakeskjit?! 

Eg skal innrømme ein ting her, eg trudde ikkje maakeskjit kjem til å bli lest. Eg tenkte den kom til å vere ei lita side kor eg fra tid til anna konne legge inn innlegg, og satse på at nokon kanskje leste dei av og til. 

Det skjedde ikkje. 

Igår aleine var det 198 forskjellige folk innpå maakeskjit. Det er ganske mongen. Det er 18 fotballag. Heilt sjukt. 

Takk skal dåkke ha folkens! 


2. "One, two, three, four! I DECLEAR A THUMB WAR! 
 
... Five, six, seven, eight! I USE THIS HAND TO MASTURBATE!" 

Hatten av t deg Sindre, det va quote of the week!

1. Imitasjon er den største form for smigring. 

Som sagt er maakeskjit blitt stort. Så stort faktisk, at den blir lest av folk på Vardafjell (jau, dei kan visst lese dei og, eg blei like overraska som dåkke).

Uansett nå har det poppa opp ikkje mindre enn 2 kopiar på internett! Den eine vil for tida helde seg anonym, men lover att preike masse dritt om oss her i maakeskjit. Uten å nemne namn sjølsagt. Det kan bli interessant. 

Den andre kjem fra Vardafjell og brukar det flatterende namnet  "Kamelbajs"  Link! 

Vi føler oss stolte av å ha inspirert andre folk, og tar oss helg med god samvittigheit. 



- Haukji 

4 kommentarer:

  1. Oi oi!
    Ska sei nogen her har status x)

    SvarSlett
  2. Thumb war, sindre, du e ein tyv :o

    SvarSlett
  3. Røys, kati blei du medgangssupportar?

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett