torsdag 30. april 2009

Ein liten status oppdatering.

Det e lett å glømma korleis denna bloggen starta. I byrjingå bestod postane av ein liten habjak (les:meg) som satt å skreiv om ting han såg ront seg. Å det va alt! De fysste postane hanla ikkje om emner eller spessielle situasjoner, dei var oppsummeringar av kva som skjedde ront om kring i klasserommet mens habjakken (framleis meg) satt å grodde. 

Detta e et lite gufs fra fortidå, her e kva som skjer akkoratt nu:

Andrew står å spele musikk for resten av klassen med musikken kobla til høgtalar anlegget. Han spelte litt pyserock for eit augeblink siden, men nå blei han tvongen te å hiva på nåke Pop Hop skjit så suge max. Ikkje litt bra eingong. Sjølv Spotify reklamar e betre. 

Fiji-fondet veks forresten stadig takka vere hjelp frå desse kjekke folka: 
 (som kvar skal få sin lille suvenir når me kom him)  

Archie  - ga oss litt startkapital 
Ingrid - så sponsa oss å økte fiji-fondet med 200% 
Røys - Så lika godt heiv inn åtta gonger merr en kva som var det til å begynne med. 

Sneo sitte å tegne tatovering på sindre med sprittusj. Ja, det skjer faktsik. Han skisse fusst opp med ein kulepenn, før han tegne øve med tusjen. Kan vel diskuteras kor ekta det ser ut, men det gir et greit bilde av korleis ein ekta tatovering ville sett ut. Simon bjunte me å tegna seg på armen onna heildagsprøven i går, då såg han ikkje særleg klok ut. 


Slik blei an sjåanes ut til slutt 

Ellers har me ikkje lerar, så dørå e låst i frykt for russ. Har vurdert å laga passord, men ikkje gidda gjort det ennå. E så trøtt for tiå. Ska bli skamdigg me longhelg. 



Så kva sjer?

- Haukji  

3 kommentarer:

  1. Glede meg te suveniren,kor mye har dåkker nå?

    SvarSlett
  2. Kristine? Huh? Kem d e? :o

    Men eg ska seriøst ha ein sånn liten nøkkelring altså, for mitt bidrag va enormt. Eg va ganske gla i den 50-øringen.

    SvarSlett
  3. Ingrid: erm, ska me sjå, trus me e oppe i 12,50.

    Archie: SORRY! endre det nå!

    SvarSlett