onsdag 22. april 2009

Maakeskjit need you!

Nylig har maakeskjit lagd ny header, detta i sammenheng me at me har om reklame på skolen, ført te at mongen nye tankar har poppa opp i hode vårras. Etter mye gaping å bruk av orde "Awesome!" så har Maakeskjit redaksjonen komt fram te å laga ein reklame film!

Etter som redaksjonen vårras kun består av to personer kan me ikje jørra noe aent enn å senda ut et kall om hjelp å ein potensiell "Maakeskjit needs you" plakat! Så fra å me nå så vil me ønska alle så kan å vil t å ta kontakt me oss for potensielle roller eller andre formar for assistanse. Absolutt alle e velkomne så lenge dokker kan hjelpa oss!

Potensielle idear
Noen idear e begrensa te om me klare å få tak i hjelp fra enkelte(dvs. russ/klasse kammeratar eller andre så e innblanda i skole hverdagen)

Me russ:
russakrig
vannballong i aula,
spyling
bøtter

uten russ:
flasketuten
løp gjennom 1STB
peanøtt
Pog
Klasseavis
Kjemifrakkar
Lerret velte
Vikse + skjera (maaka?)
Snopedagen! "Skeisvang, eg elskar deg"
1,2,3,4 - I DECLEAR A THUMB WAR!
Løft skuldera når eg legge neven på an.
Sang til Peder Svein! (med svar?)

Som dokker ser så e di fleste ideane knytta te tidligarre artikklar fra maakeskjit, planen va å visa ka maakeskjit skrive om å kor du finne ting viss du går glipp av ka så skjer på skolen å ellers ront omkring.

Håpe å hørra fra mest mulig å spre orde!


6 kommentarer:

  1. Ja dokker kan få ett inslagg fra ronden dokkas viss dokker e villige te å verra skuespillerar:D

    SvarSlett
  2. Kan gjør noe eg så lenge det ikkje inneberre risiko me tanke på russen

    SvarSlett
  3. Please stop over using the word "awesome" ein gong per 10 min burde vær et max <_<

    SvarSlett
  4. Eg melle på meg å Mona eg, hu vet d ikkje, men d e kje så viktigt :D

    SvarSlett