torsdag 28. mai 2009

Detta betyr KRIG!

I dag kom eit par habjakkar på visitt frå Vardafjell. Dei kom desverre midt i (semesterets siste) mattetime, å difor måtte di finna noko å gjer på mens di venta på at me sko bli ferige. 

SÅ ka gjor di? Dei går på vardfjell, noko kødd va jo nødt å skje.

Så nevnte habjakkar gjor følganes:

Sneik seg inn i ALLE dassane i HEILE skulen, stakk av me dasspapiret, å gjømte det i random skap.  

Jepp, så rævhål e folk på Vardafjell. 

Men allikavel, det går det nå ann å se humoren i. Tenk på den minst kjekke leraren du har sitte på rammå me kebabmage. Hehe. 


men ingenting, eg gjentar INGENTING, tilgir detta: 

Hevnen komme, rauhål, berre vent! Sneo sitte i skrivanes augeblink å lese på eit illustrert eksemplar av Ragnar Benson's klassiske "Mantrapping".


Berre prøv dykk, gutar. 

-Haukji

7 kommentarer:

  1. Hahahahahah så jevli bra!:D Hahah XD

    SvarSlett
  2. vis du erklære krig! så e d krig du ska få!:D

    SvarSlett
  3. Haha, det va jo bare kødd da xD Knut sa me sko ta inn i hjulet, men me tok bare litt ront fordi de va bare meint som kødd :D Men eg glede meg te å se kass fantestrekar du ska finna på, hilsen habjakk 2

    SvarSlett
  4. Først blei an mobba fordi Man Unt. tapte, mopen hans blei vandalisert av pøblar og 60 meter i pøs regn. Detta va ikkje ein god dag for Mr. Osmundsen. OG HVIS DOKKER FAEN MEG BRUKE FIJI PENGENE PÅ SJOKOLADE SON SOM SIMON SA AN KANSKJE SKU GJØR SKA RØYS LAGA EI SÅ DÅRLIG DAG FOR DOKKER BEGGE VIL ANGRA PÅ AT DOKKER STO OPP AV SENGÅ! og det vil me jo ikkje ha noe av.. vil me vel?

    Mvh. Røys

    SvarSlett
  5. right philip, cast blame du:) hadde det virkelig blitt så stor forskjell? bare spør eg:)

    SvarSlett
  6. Prøvde å legga fram et poeng, knut, prøvde kje skylda på deg, du gjorde ingenting, va me så gjorde det ;)

    SvarSlett
  7. vell, poenget mitt var vell strengt tatt at du prøvde å få det tikl å hørrest ut som eg hadde tenkt å ødlegge sykkelen, men at dokker ikkje gjorde det for å være snille:)

    SvarSlett