torsdag 7. mai 2009

Eg er sint.

Eg blir ofte irritert. Folk irriterar meg. Mas irriterar meg. Dårleg musikk irriterar meg. Russen irriterar meg. 

Men ein tullete nisse så komme å nekte oss i å ha gym, gjer meg sint. 

Gymleraren våras e sjuk, greit nok, ikkje noko å gjera med det. Eg går utifra at det e absolutt tomt på lerarverelse, å at det e absolutt ingen så kan ta ein gym time. Det e jo latterligt nok i seg sjøl viss det sko verr sånt, men han hadde flerre gullkorn denna nissen. 

Om me konne få ha gym sjøl? Konne me ta me oss ein ball å gå i bingen? Ne-hei, det var ikkje mulig. Me konne nemlig, å detta e et direkte sitat, skada oss; tråkka øve eller lignende

Eg gjentar det sista der, me konne: 

skada oss, tråkka øve å lignende. 

Meine du detta seriøst? Eg kan forstå at du e livanes redde for at elevar ska knekka bein å brekka håve, men å tråkka øve? Se på oss. Me e ront 17 år, viss me ikkje e glupe nok te å ta oss av eit forbanna overtråkk, då har me strengt tatt fint lite å gjera på ein skule så stille såpassa krav te intelligens. Eg meine at alle her i klassen hadde konna tenkt seg fram te at viss nåken tråkka øve å trengte å kjøla foten ner, hadde dei hjolpe personen bort te vangen å heve foten neri. 

Hadde det hjolpe så mye me lerar då? Ka i alle dagar sko han ha gjort i ein sånn situasjon, så me ikkje konne klart? 

For nå ska eg fortella deg nåke din nisse, folk går faktisk utforbi dørå på fritidå si, sjøl uten følge av voksne. Me kan gå å spela fotball, volleyball, basket å ein bråte me andre ting, å enten du trur det eller ei så dør svært få av oss på dessa turane. Me kan te og me gå å bada i eivindsvannet, uten at det trenge sitta ein voksen på kanten å passa på. 

Men det som gir aller minst meining her e at ved ein tidligare anledning når KJ va vekke, va det ein lerar så kom inn å sjekka me ujevne mellomrom. Å sjøl om detta kan vera litt vanskelig å tru på, så gjekk det faktisk greit då og. Hadde det spelt nåke rolle om hu va der eller ikkje? nei. 

Så kjære nisse, neste gong e det berre te å snu i dørå. 

Me dreit i ka du sa allikavel. 

- Haukji 




3 kommentarer: