søndag 31. mai 2009

Go sommar Skeisvang!

Jaja mensann folkens, då hadde me faktisk, praktisk talt, sommarferie. Sant nok, me må innom skulen å levera bøker samt møta opp å forhørra oss om me må opp i *grøss* muntlig eksamen. Den tid, den sorg seie berre eg! 

Eg vil herved benytta anledningå te å oppsummera det som har vore eit rimelig heftig semester. 
Som dåkke alle vett, eller vil vita, blei Maakeskjit introdusert onsdag 28 januar kl 12. 17 . Siden dess har meg å Sneo knota ner intet mindre enn 46 innlegg, 47 viss du telle me detta. 

Og siden tall er noko me alle elskar itte eit år med tidenes mattelerar, ska dåkke få eit par av dei o:

- 3 ~ antall innlegg  som aldri kom lengre enn eit par avsnitt og difor ikkje blei lagt ut. 

- 7 ~ antall vekesoppsumeringar eg har orka skriva ner. 

- 14 ~ antall innlegg sneo har knota ner. 

- 35 ~ antall innlegg eg har knota ner.

- 237 ~ antall kommentarar totalt (kor monge av dessa så e røys sine, vites ikkje) 

Også, mine to favoritt tall :

- 4061 ~ antall totale treff på Maakeskjit. 

Og ikkje minst, eit tal som har fått meg gjennom monge trauste naturfagstimar: 

- 10 ~ antall treff du får ved eit google søk på "Skeisvang" FØR Maakeskjit. Røysta finn du ikkje før longt ut på side 3. Hehe. 



Og med dette takkar me i Maakeskjit for oss, no tar me ferie med veldig god samvittigheit. Takk ska dåkke ha, adle så ein for at dåkke har lest og kommentert, uten dåkke hadde me nok gitt oss tidlig i februar. Får berre beklaga at verken reklamefilm elle MaakeMag blei ein realitet, men skulen tok så  plutseleg slutt. 

Ein ekstra takk te adle så har donert te Fiji-fondet, dåkke vil bli huska! 

God sommer skeisvang, me snakkes igjen te hausten! 

- Haukji

(Og for å gjera ventetidå litt kortare, legg gjerna inn dine topp 3 augeblink fra semestere som gjekk i kommentarfelte. ) 

3 kommentarer:

  1. Eg vil ærlig talt sei at denna bloggen har det mesta du kan forventa av en blog, + det lille ekstra. Eg gidde kje ramsa opp ka ein blogg kreves for å værr god, men eg kan godt sei at det lille ekstra e ein ivrig kommentarar med navne Røys.

    SvarSlett
  2. Top 3 "augeblikk"

    1. Dagen me låg ute på kunstgresset menst me spiste jordbær, spilte kort og nøyt solå. Det va ein god dag.

    2. Den gongen Guldberg presterte å senda oss him altfor tidlig, noe som va evig løye.

    3. Philip sine besøk i geografitimane va alltid ett høydepunkt, særlig fordi Peder Svein va for vims te å finna det ut.

    Men koff nøya meg me top 3?

    4. CS guttane va ein egen gullalder i klasse 1STA og va antageligvis starten på ett godt klassemiljø.

    5. At klassen lagde ei nettavis som hette RØYSta må eg innrømma at va rimelig tøft.

    6. Å få ein plass eg kan skriva masse tull va jo satt stor pris på, derfor får presse me maakeskjit inn på ein 6. plass.

    7. Det fusta forumet klassen lagde må eg i grunn sei at va ein stor suksess, detta va tebake i den tidå Anders Urrang fremdeles gikk i klassen. Huske fortsatt André sitt latterutbrudd i forbinelse med detta forumet.

    8. Blomstølen va ein flott tur sjølv om det va litt tvilsomt på framtidå vorras i naturfag ette me såg Wigard sine "Short shorts" Huske og at Håkon tvilte litt på at eg sku holda meg på mi sidå av madrasså, og at meg, håkon, mona og marthe låg og snakka om kvelden om ein "Steinrøyskatt" elns.

    9. Den gongen me hadde flasketuten peker på og Turid måtte springa inn i klasserommet vedsiden av og skrika ett eller aent.

    10. Når me fekk vita at me fekk tidlig sommarferie va ein gledens dag.

    11. Vettkje om dokker huske detta men, fyste skoledag når me hadde ein navnelek for å læra navnene på kverandre. Då presterte Michal når det va hans tur å kalla noen i klassen for "Damiand" elns. Noe som førte te klasses første kollektive latter.

    12. Når Thorsen sa at me drite i bøkene i engelsk følte eg på meg at eg kom te å lika meg i engelsktimane.

    13. Valgfri matteprøve, va noe av det besta eg har hørt.

    14. Når Helge presterte å gi oss feil prøve i Samfunnsfag. Tror heila klassen tenkte "Oh shi.." Så det va ein lettelsens sukk når han fant ut at han hadde gjort feil.

    15. Sindre sitt flotte foredrag om min fortid.


    Må seij at det generelt har vært ett flott år og håpe me får det lika bra tidå framover.

    Mvh. Mimre Røys

    Må dog seij at eg endå kje har fått buksene mine ennå, men satse på neste år ;)

    SvarSlett
  3. Haha! Peder Svein snakka jo te meg til og med, uten å fatta skiten! Samma me Astrid, sporte na jo masse spørsmål... Men det at han sa han sko skyta meg me ein harpun, ja, det va slutten på mine ekstra geografi timar. Va allikavell fantastisk å henga i klassen dokkas, selvom eg kje akkuratt hørte hjemma der! Einaste negativa va når sleeman alltid sko kommentera at eg va der, jaja, ser fram te neste år :]

    SvarSlett