tirsdag 5. mai 2009

Røys er sjef.

Me avbryte dagens planlagte post for å gi dåkker denna uovertrofna perlå, signert Røys: 

Du ber meg kommentera? Bad move Mr.Osmundsen.

Ka skjer?
1. Eg sitte på ein stol.
2. Eg kommentere fordi du ba meg om det.
3. Ser ut vinduet, det regne.
4. Ser på folk som går forbi huset mitt, kids.
5. Legge merke te kalkulatoren min og grøsse over matte timen me ska ha i morra.
6. Lure på om wigard komme på skolen i morra eller om me får fri fra fem på halv ti fram te komø som begynne 13:40, noe som hadde vært fett
7. Tar opp ei krona fra golvet og tenke eg kan gi an te fiji fondet fordi eg e kjekk (og eg forvente import varer fra hjemturen dokkas)
8. Lure på om eg ska gidda å begynna på spansk prosjekte me fekk tildelt i spansk 1 i dag, eg tvila.
9. Lure på om eg ska påpeika at "føkk" ikke e et ord.
10. Føkk e kje et ord
11. E små trist fordi spotify kje finne AC/DC og bare masse tributes, trist.
12. Logge meg på msn,for å se om det e noen eg kan sei "NA NA NA NA" te.
13. Seije "NA NA NA NA" te philp.
14. Ser ut viduet igjen, regne fortsatt.
15. Diskutere med Andreas Vorra ka "old" e og han komme med at "mor di" e ein passanes beskrivelse
16. Sindre Lilledahl har logget på msn
17. Philip svare "xD" på mitt utsagn "NA NA NA NA"
18. Tenke på samf prøve, konkludere med at fredag e longt onna og kan fortsetta å chilla.
19. Sette mp3 spillaren te lading
20. Tenke på sol, og paintball. Lure på kortid me har fri så eg kan arrangera.
21. Lure på om eg overdrive kommenteringå, slår tanken fra meg og tenke på at eg fekk beskjed om å gjør det.
22. Føle at eg e ein snill person siden eg hjelpe stakkars Håkon
23. Lure på om eg bør lura in hemmelig reklame for latterlighshiit.com inn i kommentaren
24. Ser en gammal After Eight boks og tenke på kor mye mint sjokolade suge.
25. Klør meg i nakken, fordi det klør.
26. Lure på om noen gidde å lesa alt detta, finne ut at eg kje bryr meg, eg har det nå såfall gøy.
27. Ser ein av dei gammle zippo lighterane mine eg kjøpte for noen år siden, lure på koff eg kjøpte dei.
28. Lure på om det va 14. mai eg hadde kjøretime, glede meg ikke te bykjøring.
29. Tenke at det sikkårt e mongen skriveleifar i denna kommentaren men kem bryr seg? Komments doesn't count
30. Knekke ryggen ved hjelp av stolryggen.
31. Komme på at eg sku skriva om Røyskatt på Børre sin blogg.
32. Ser tomt ut i luftå uten å tenka på noe spesiellt
33. Folk på msn mase.

Sett noe stiligt i det sista?
1. Hmm definisjonsspørsmål?
2. Solbrillene te min bloggkompanjong va ganske stillige.
3. Bara for å gjør Mr. Osmundsen glad, (håpe det e son det staves) den nye fiji boksen va litt kul.
4. Økseduden va stilige men... ka ska dei med det? Anti lumberjack?
5. Denna kommenten va bittelitt stilig

komme kje på mar 

Mvh. Røys


Røys, på vegne av oss i maakeskjit; TAKK for denna posten. 


-Haukji

3 kommentarer:

  1. You're welcome Mr. Osmundsen.

    sjølv takk, for å kalla vissvasse mitt ei "perla" appreciate it.

    Sitte å lese samf nå så har kje tid te opdatera dokker om ka som skjer i "Casa Røys" men som dokker sikkårt har merka gjennom tidene...


    ... I'll be back

    SvarSlett
  2. 27. Ser ein av dei gammle zippo lighterane mine eg kjøpte for noen år siden, lure på koff eg kjøpte dei.

    Når eg sporte deg svarte du :
    DEI EIE, du kan ta lokke av og på, og det eie!

    Det va litt morosamt :]

    SvarSlett
  3. Haha, ofc hadde vært drit om du kje kunne åpna dei igjen D:
    Så lage dei klikke lyd kver gong du åpne/lukke dei :D

    SvarSlett