fredag 8. mai 2009

Vekesoppsummering på hall maskin!

Hallo! Idag e eg for trøtt te å tenka på alt skjite me har vore gjønå denna vekå, så nå tar eg bare å ramse opp dei raffe. Litt lat i dag, dåkke får ha meg unnskjuldt. 

3. Fiji-fondet he utvikla seg! 

Fra å vera 2,50 eg bar på i ei lomma har Fiji-fondet nå utvikla seg te å bli sytti-tri (73!!) kroner i ei skamfete eska. Denna eskå har nå blitt låst inn i skape mitt for å hindra at longe fingrar ska knapsa te seg noko. 

Takke for alle bidrag, belønning i form av suvenirar vil komma når me komme oss te Fiji! 


2. Eg er president 

Kortspilling e fantastisk undervurdert. Særlig president. Finns ikkje et spill på internett så e kjekkare enn ein liten time me president. 

Jaffal ikkje når du vinne! 


1. 109.39$ 
Fra å me 6 mai av e eg ein proffesjonell bloggar. Kor stiligt e ikkje det?! Eg har fått betaling for noko tull eg har holdt på me i starb timane! Aahahahahaha 

Meg å Simon har blitt enige om å hiva denna sjekken rett i fiji-fonde. Me leke ikkje butikk. 


Sånn! 

Nå må eg finna noko å legga ut på Røysta (finns faktisk noko sånt så ei klasseavis o, kor eg e hjernen bak tegneserie avdelingå: www.skeisvang.wordpress.com) 

Go Helg adle samen! 

- Haukji 

3 kommentarer:

  1. Hrmp, "proffesjonell bloggar" kan vel diskuteras, særlig kan du prøva å diskutera det med Sindre. Då vil vel det besta du kan bli omtalt som noe lignanes "Ein god amatørmessig liten gnom som sitte å trykke på tilfeldige knappar på tastaturet kor det komme ut ord som ingen har hørt om. Son som skoleeksempelet: RAFFE som e et ord bare ein tredjeklassing på store dosar kokain greie forstå ka betyr. En total vurdering av bloggen fra mitt synspunt vil bli ein god 3er, godt innhold men forferdelige grove feil når det komme te språkbruk (særlig enkelt ord) trekker ned karakteren, se gjerne bloggen min for eksempler."

    Detta på ein god dag.

    På ein dårlig dag vil han antageligvis bryta ut i høylytt gråt og hyla ut ord som "RAFFE" og "why!!!?!?" med ein vis risiko for å forutsaka norges første skolemasakre bevepna med ein blyant. (FOR DOKKER PARANOIDE FOLK SOM LESE DETTA; DETTA E KJE EIN TRUSSEL, JEEZ)

    Detta e nå såfall ka eg tror hvis du tar opp saken med Sindre.. kanskje best å la vær?

    Mvh. Røys lokal spåmann

    SvarSlett
  2. proffesjonell vil sei at du mottar penger for å gjera noko.

    Eg får penger for å blogga = eg e proffesjonell bloggar ;)

    SvarSlett
  3. "I overført betydning kan adjektivet profesjonell også brukes om en person som er flink, erfaren og/eller utdannet innen et område."

    det va den delen av ordets betydning eg sikta te, men så lenge me e enige om at dokker kje går under den definisjonen e me jo alle glade.

    Og hvis det va Simon som skreiv den forrige kommentaren vil eg at du for guds skyld slutte å skriva ordet "noko". Hvis det va Håkon så får det vel så vær, han må vel regnas som et håpløst tilfelle.

    Mvh. Profesjonell Røys.

    SvarSlett