mandag 24. august 2009

Første Gullmaakå!

Då kan maakeskjit me stor glede få utdela årets fuste Gullmaaka! Før helgå så fekk me beskjeden men har ikke hatt tid te å få skriva innlegget her før nå. Tidenes første Gullmaaka skal bli utdelt te ein utolmodige Børre så brukte dagen sin på å finna di 100 grunnane han lika maakeskjit te tross for sykdom! Selve Maakelisensen e desverre ennå under design fasen men mr. Bastigkeit vil få utdelt sin offisielle maakelisens så fort design å produksjon e fullført.

Her idag ska me ikke legga ut heila listå, dersom du vil ha tak i den ta kontakt me redaksjonen, me vil heller kun legga ut maakeskjit redaksjonen's favoritt punkter fra listå.

Maakeskjits Top 10

10. røys lese bloggen!
- me må sei oss enige. Røys, hatten er av.
9. maakeskit e awesome

- enkelt & greit.
8. viss eg lese bloggen går d mar pengår t fiji-fonde

- ikkje heilt sant, men dåkke vett godt ka dåkke har å gjer.
7. chuck norris ville ha digge bloggen!

- Det motsatte har ikkje blitt bevist, så hald kjeft på deg!

6. skyt meg ei måka e ein rå sang!
- Udiskutabelt.

5. alle som lese bloggen får lengre penis!

- inkludert jenter.

4. d e masse raffe ord der
- Maakeskjit er legendarisk for sine raffe ord & ordvendingar.

3. d e den beste bloggen som finnes!

- Me påstår ikkje at me e best, bare at me har ikkje fonne nokon betre.

2. maakeskjit e et bevis på at d e greit om du e gal! Bare du gjør d på den rette måten!

- Heppaloodldingdong

1. morå mi har hørt om bloggen! Å eg har ikkje fortalt na om an!

- Det e delvis skummelt, delvis dritraft, 100% autentisk. Takk Hilde!


Te slutt ville mannen sjølv hilsa litt:

sånt!:D 101 grunnar t at eg lika maakeskjit! Kanskje ikkje alle e lika goe, saklige, elle løgne! Men d sto d ingenting om på bloggen at di sko verra!

Å fock off å legg merke t skrive feil! Eg har dysleksi!

Men t slutt vil eg gjerna hilsa t røys, sindre, astird, philip, simon å alle andre som eg har blitt kjent me d forja åre på vgs!:D



2 kommentarer:

  1. Røys med liten R??!?!?!? FA FAN, DETTA E SKAM... FY DOKKER **** HEST***AR BREENNNN DETTA E UTILGIVELIGT osv.

    SvarSlett
  2. Men eg tilgir deg, fordi du e Børre

    SvarSlett