torsdag 27. august 2009

Haust

Før eg bjunne syta øve vere (ja: eg har faktisk så lite å skriva om at eg komme te å gjer det) la meg berre sei ein ting:

Kvil i fred, vekesoppsummering.

Det e ikkje lett å gjer, men fakta e at det ikkje finns nok tid i min timeplan om fredagen te at eg kan knota det ner. I fjor va det masser av fritimar (gjekk vell litt samf timar me o om eg ska verr erlige) så då va det berre te å planta rævå på stolen å bjunna skriva. Men detta tok tid. Dei innleggå e longe, fordi eg prøvde å gjera dei best mogleg, det finns det ikkje lenger tid te. Alternative e at eg bruke et lite kvarter på dei o, men det ville dra ner kvaliteten alvorligt (te dei av dokker (røys) så seie at det hadde ikkje vert mogleg å få dårligare kvalitet: hald kjeft.)

Så jo, dett var dett for vekesoppsummeringane.

Så kva ellers sjer? Jo det ska eg sei deg, det regne.

Eg har sagt det før, eg seie det igjen, det finns ein type reggen så berre komme i haugesund. Eg snakke selfølgelig om den typen så komme når du ikkje e forberedt, å ikkje har tid te å ta på det nåke merr. Den typen så komme så tett å så fort at du ikkje merke kati kai-kanten slutta å Smedasundet bjunne.

Så pass på å følg regnvettsreglane:
- ikkje valsa ront me telefon & ipod ute i friluft.

- gå aldri mer enn ein meter fra din paraply,regnfrakk,sydvest,styvlar, regnboksa & snorkel.

- alltid meld fra om kor du går.
Fet

& ikkje minst,

- aldri, eg presisere - aldri, sei at "det kan jo kje bli verre enn detta!" Me bur i haugesund. Det kan alltid bli verre.


Og me det ønske me adle ein go haust. E me heldige lette vel kanskje driten i April, fram te dess kan me alle suns synd på den italienske utvekslingsstudenten så har forvirra seg inn i byn. Hu kan jo kje ha visst ka hu har meldt seg på stakkars.

Talast neste gong eg får tid!

-Haukji Skrøneskriblar

Ps: Credit te Phel Phel for fullføring av ei Sølvmaaka, han spilte "Skyt meg ei Måka" høgt i klassen -Sneo Himmelskuar

5 kommentarer:

  1. "Me bur i haugesund. Det kan alltid bli verre." FAKTA!! Lulz x)

    SvarSlett
  2. Det hette "hold kjeft" og Røys med liten R? Haugesund med liten H? e det rart eg klage? Og når nedverdige du deg sjøl te å snakka om såpass kjedelige ting som været...? "Det kan alltid bli verre" Njaa.. ikkje i ditt tilfelle, detta e nok rock bottom Mr. Osmundsen.


    Mvh. Røys, fyren som klage fordi det e gøy

    SvarSlett