tirsdag 25. august 2009

Kva Fanden

Idag måtte eg gå glipp av ein teknologitime for å gå te tannlegen. Joda, kjekt det. Men når eg komme tebakers (sånn litt ut i fritimen) finne eg Aulaen OKKUPERT av kim andre enn Unge Høyre?

La meg berre få sagt det med ein gong, Maakeskjit stille seg politisk uavhengi, men eg personlig e medlem av RU. Så å finna ut at dessa hadde slått seg te rette i aulaen gjorde meg lettare forbanna. Men, isteden for å ropa "STEM RØDT!" (så eg kan garantera at eg hadde lyst te) gjekk eg isteden fort å presist opp te klasseromme. Her ba eg om å få dørå lokka, sånn at me slapp å hørra på helsikkes kapitalist-rap'en deiras. Detta fungerte, heilt te me fant ut at det plutselig va blitt bytta om te Michael Jackson.

Funderanes på ka pokker Mr. Jackson sin musikk hadde me Unge Høyre å gjør, tok me te slutt turen ut. Unge Høyre va blitt tvingt ut. Det som fulgte kan best beskrivas me to ord.

Kva. Fanden.

Et tribute-show te mannen sjølv, arrangert av MDD blei vist fram, å for et show! Folk sleit me å forstå ka dei va vitne te, kva fanden e detta?! Å sånt fortsatte det. Itte at både Beat it, Smooth Criminal & ikkje minst Thriller va visst fram via skambra koreograferte dansar( å litt mindre bra koreograferte vitsar) va det få så snakka om Mugne Høyre. Det einaste folk va enige om, va at MDD va nokre syke folk. Dritflinke, kjekke folk, utrolig underholdanes, javisst, men herregud!

Detta vil bli snakka om lenge, å huska ennå lengre!

Me tildele derfor heile MDD ei æresmaaka. for Kva Fanden.

2 kommentarer:

  1. Du lovte meg at du sku ta av hatten, din fanden. DO IT ALREADY!

    SvarSlett