torsdag 24. september 2009

Ka Haukji har lert itte 12 år me skule.

Me lere mykje opp igjennom årå me tilbringe på skulen. Du bjunne på barnaskulen som relativt uviten sopp, men blir fort introdusert te bokstavar å tall & korleis du ska tolka dei. Lesing blir viktigare ittekvart så du vokse opp, å ittekvart blir du bedt om å skriva sjølv o. Du lere forskjell på substantiv & verb, konsonant & vokal, komma å ponktom. Du bjunne lera engelsk. My name is Haukji, what's your name? Så får ditt fusste møte me mattematikk, å multiplikasjon vise seg å verr noko meir enn berre et unødvendig vanskelig ord å stava.

Så går du ut at barnaskulen og inn i den nær berykta ungdomsskolen. Skolen for dei nesten vaksne. Ungdommane. Å du føle deg mye eldre med ein gong. Her fortsette du me skrivingå, å nå sitte det ein gjøk bak eit kateter så gir deg tebakemelding i form av tall på det du skrive. Du blir bedt om å lesa bøker, tunge, longe, trøttanes ting, for så å tolka ka så sto i an. Du blir bedt om å stå foran klassen å snakka om ting du strengt tatt ikkje har skikkelig peiling på. Du bjunne me ennå et himla fremmedspråk så vise seg å vera noko så inni helsikkes mykje verre enn engelsk. Je m'appelle Haukji, comment tu t'appelle? Åsså bjunne di å blanda tall å bokstavar, å kalle det for algebra.

Gratulera, du har nå overlevd 10år me skule.

Itte du har lert alt detta e det naturlig å føla seg rimelig mødd, men di ber deg allikavel velga ny skule, for å lera ennå meir. Dei fleste av dåkke så lese detta valgte Skeisvang, å merr av det samma. Me har hatt samf, å lert om lagmannsrett & odelsting. Norsk; vikingsaga & adverb. Engelsk; History of British & Nurse Ratchet. Geografi: hjaa.

Bare i løpet av den siste månden har eg lert om polynomdivisjon, mesompetamia & Planckkonstant.
Allikavel, i løpet av mine 12 år som skule-elev e det ein ting eg stadig blir bedre te. Uansett kor lite eg har forbedra meg i kjemi eller fransk, e det ein ting eg blir jevnlig betre i. Det e ikkje et eget fag, ingen lerar har hatt time om det, ingen lerar har vel egentlig nevna det - men allikavel e det det felte me har hatt suverent best framgang i.

Eg snakke selvfølgelig om evnen til å snakke piss. Å skrive longt om ingenting. Å legge til et litt for stort bilde. Å bruke monge ord så betyr det same. Å bruke fancy ord og ordvendigar for å få fram et poeng du allerede har forklart tidligare i teksten.

Eller å skrive et blogginnlegg om noko så konne oppsumerast på twitter.

- Haukji

5 kommentarer:

  1. Lert om i Geografi: Koffer Seftreff hette de han hette å om Peder Svein's tjufiske!

    SvarSlett
  2. så du har lært deg å skriva mye om lite, men ka e lite i din formeining? Koss vill du definera lite? For eksempel hvis du skrive 1 sida i teknologi vil jo Wedø le deg i tryne å be deg hoppa av den broå du nettopp har bygd, men 1 sida på maakeskjit regnes vel som relativt mye? I såfall vil mye vær ett såkalt defnisjonsspørsmål som me alle vett som ein teori som e utvikla av MR GOLDBERG. himself. Som e bastert på at intenting e rett før du har definert spørsmålet før svaret e gitt. Så når du seije at du kan skriva mye om lite vil eg påstå at eg kje kan seij meg enig siden definisjonen på "mye" kje e oppgitt her. Men ette min definisjon vil vel påstanden din gå under betegnelsen "njaaa" for du akkuratt i detta innlegget skreiv du om 12 år av ditt liv knødd in i ett lite innlegg på bloggen din, og det e vel kje akkuratt så veldig lite som har skjedd i den 12 års perioden e det vell? Ikkje vett eg om du har levd ett veldig kjedelig liv eller ikkje og eg har kje tenkt å påstå noen av delene. NÅ kom Arne Olav og må nok slutta av, men som konklusjon vil eg seij: Håkon Osmundsen har gått 12 år på skolen, det kan eg seij meg enig i.

    Røys, delvis enig men aldri heilt.

    SvarSlett
  3. Røys kan faktisk skriva mye om lite. 21 linjer om at han ikkje e heilt eninge me Haukji, noe han egentligt aldri e.

    SvarSlett
  4. Men har Haukji egentlig gått 12 år på skole? e han vel ikkje såvidt bjunt på år 12? Hm.

    SvarSlett